Lehota na vrátenie (odstúpenie od kúpnej zmluvy) je podľa zákona 14 dní od prevzatia zásielky.

Ak zabudnete alebo z akéhokoľvek dôvodu nestihnete nám tovar poslať späť v zákonom avízované 14 dennej lehote nevadí. Do 2 mesiacov vám tovar radi vymeníme.

 

Ako na to?

Či vrátenie alebo výmenu tovaru - v každom prípade tovar nesmie byť nosené, prané alebo akýmkoľvek iným spôsobom poškodené.

Vracajte s originál visačkami, nepoškodenom obale a kópiou Paragon (faktúry). Zabaľte do prepravnej škatule s priloženým a vyplneným lístkom (vidíte nižšie), ktorý si môžete vytlačiť a vyplniť.

 

Čo ďalej?

Po prijatí vašu zásielky, vrátený tovar musí prejsť reklamačným oddelením na preverenie, že je naozaj v poriadku, to je klasický postup. Potom sa budeme riadiť podľa vašich pokynov v zásielke.

Budete sa chcieť na čokoľvek opýtať píšte / mailujte na info @ daniela-pradlo.cz alebo volajte na telefónne číslo: + 420 731 500 019 a poprosíme majte pripravené číslo objednávky alebo faktúry pre rýchle vyhľadávanie.

Ak vám nestačíme ten deň odpísať, určite odpíšeme v následnom.

Ak vám nestačíme zdvihnúť telefón vždy voláme späť.

 

Prečo ste od nás nedostala odpoveď na mail?

Prekontrolujte svoju schránku ešte raz. Mrknite či vám naša odpoveď nespadla do spamu. Pokojne nás neváhajte kontaktovať znova.

 

Prečo vám nevoláme späť?

Často sa stáva, že telefónne číslo je momentálne nedostupné alebo obsadené. Potom je potrebné skontrolovať neprijaté hovory, voláme späť iba raz.

Často sa stáva, že voláte asi z práce a spojovateľka na druhej strane nedokáže určiť kto nám volal. V takom prípade zanecháme aspon vzkaz (nevieme či sa doručí).

Ako ďalšie je, že nám voláte z nezobrazeného čísla (to si často neuvedomíte) a to nie je možné sa vám dovolať späť.

Niekedy sa nám stáva, že na druhej strane telefónu nám tvrdia, že nevolal (a), potom je možné, že ste volali z iného mobilu.

Nižšie vidíte NA STIAHNUTIE, môžete si stiahnuť, vytlačiť a pred vložením do balíka vyplniť dotazník pre vrátený tovar.

Žádná položka